keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Officea kieli poskella

Olen aina käyttänyt Officea englanninkielisenä. Versiosta '95 lähtien. Jostain syystä vuosi sitten sattui moka ja ostinkin kotikoneelle FI-version. Halusin FI/SE oikoluvut jne. Kuvittelin kai, että englanti kuitenkin seuraa automaattisesti mukana. No eipä seurannut. Ainakaan 2013-versiossa.


Kuvakaappaus Facebook-mainoksesta.
Vasta hiljattain, pari viikkoa sitten, pääsin kuitenkin sellaiseen mielentilaan, jossa sain kliksuteltua itseni kielipakettiostoksille. Jess! Nyt Facebook on kuitenkin sitä mieltä ettei se riitä. Kieliä pitää olla enemmän. Tai ainakin useampia versioita. Minulle nimittäin tyrkytetään kielipakettia Office 2010:lle. Oletan, että FB tietää minun ostaneen tuon uudemman version (tietäähän se kaiken muunkin), joten olen vähän kahden vaiheilla ostaako vai ei. Office 2010:n Pro Plus-versio löytyy kyllä hyllystä kotona. Mitä FB tietää jota minä en nyt näe?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti